ولت لجر نانو اس Ledger Nano S

ولت لجر نانو اس یک کیف پول سخت افزاری است که به شما این امکان را میدهد که ارزهای دیجیتال خود را با امنیت بالا نگهداری کنید.

کمپانی سازنده ولت لجر فرانسوی بوده و از سال 2014 فعالیت خود را آغاز نموده است.بعد از ساخت ولت، کمپانی لجر رهبر این صنعت در بازار شد و تاکنون بیش از یک میلیون دستگاه از آن فروخته شده است.

درحال حاضر دو نسخه لجر نانو اس چینی و لجر نانو اس اصل فرانسوی در ایران موجود می باشد. شما می توانید لجر نانو اس فرانسوی را با ضمانت اصل بودن و پشتیبانی راه اندازی آن از اکادمی چرتکه تهیه کنید.

ولت لجر نانو اس فرانسوی

آموزش نصب و راه اندازی لجر نانو اس

در این ویدئو می توانید نحوه راه اندازی و استفاده از ولت لجر نانو اس را مشاهده کنید.

مهم ترین قسمت این ویدئو یادداشت کردن 24 کلمه مربوط به ولت شما است، زیرا برای ریکاوری کیف پول خود و حفظ امنیت آن به این 24 کلمه احتیاج خواهید داشت.

3 مرحله مهم راه اندازی کیف پول لجر نانو اس:

 24 کلمه بازیابی ولت خود را روی کاغذ یادداشت کنید

 رمز عبور 8 رقمی کیف پول خود را تعیین کنید.

 ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را روی کیف پول نصب کنید.

ویژگی کیف پول لجر نانو اس

امنیت بالا

با لجر نانو اس کلید شخصی شما درون یک دیوایس واقعی ذخیره می شود و چون لجر نانو اس همیشه آفلاین است امنیت دارایی شما را تضمین می نماید.

پشتیبانی از ارزهای مختلف

این کیف پول قابلیت پشتیبانی بیش از 1500 نوع ارز رمز نگاری شده را دارد و ارزهای جدیدی نیز در قالب آپدیت به این کیف پول اضافه می شود.

قابلیت بازیابی

شما حتی با گم کردن این کیف پول دارایی های خود را از دست نخواهید داد.شما با استفاده از حساب خود و 24 کلمه بازیابی به راحتی می توانید در کیف پول دیگری از همین برند به دارایی های خود دسترسی داشته باشید.

راحتی

شما به راحتی می توانید با دو دکمه با این ولت کار کرده و آن را راه اندازی کنید. هم چنین با متصل شدن به اپ های این ولت تمامی تراکنش های خود را مدیریت کنید.

کوچک و قابل حمل

این کیف پول بسیار سبک می باشد و شما به راحتی می توانید آن را با خود به هرجایی حمل کرده و در نقل و انتقالات خود از آن استفاده کنید.

خرید کیف پول لجر نانو اس اصل فرانسوی

برای خرید کیف پول لجر نانو اس اصل فرانسوی با کلیک بروی دکمه روبرو سفارش خود ثبت کنید.

ارسال فوری به سراسر کشور