صفحه قوانین و مقررات حاضر به‌مثابه یک توافق است که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از سایت آکادمی چرتکه استفاده می‌نمایند تابع این توافق هستند.

-کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.

-درصورتی‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.

-درصورتی‌که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشی‌ای را بیش از یک‌بار به سبد خرید اضافه نماید، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به شرکت پردیس توسعه چرتکه اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر به شرکت پردیس توسعه چرتکه، وجوه مربوطه حداقل از 72 ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجام‌شده مسترد خواهد شد. در صورت بروز اشتباه در خریدهایی که به‌صورت کارت به کارت انجام می‌شود نیز همین حکم جاری است.

-اگر براثر اشتباه سایت، محصولی موجود اعلام شده باشد درصورتی‌که موجودی آن صفر باشد، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید.