آکادمی چرتکه
لجر

این پول توست!

پس تصاحبش کن.

پرطرفدار ترین ولت سخت افزاری در دنیا با بیش از 4 میلیون کاربر

شروع کار با لجر ←

ولت لجر نانو اس اصل فرانسوی

ولت لجر نانو اس فرانسوی هوشمندانه ترین راه برای ایمن سازی، مبادله و رشد دارایی های دیجیتال شماست!

لجر نانو اس پلاس

ولت لجر نانو اس پلاس اصل فرانسوی

با ولت لجر نانو اس فرانسوی رمزنگاری، NFT ها و توکن های خود را در برابر هکرها با تراشه امن CC EAL5+ محافظت کنید.

 

دروازه امن شما به دنیای دارایی های دیجیتال!

کیف پول لجر، یک کیف پول سخت افزاری قابل اطمینان می باشد که از زمان شروع به فعالیت خود تاکنون حدود 4 میلیون کاربر داشته است.

کیف پول های لجر مانند یک قطعه usb معمولی می باشند که به سادگی توسط یک کابل به سیستم کامپیوتر متصل می شود.

از جمله تفاوت های اساسی ولت لجر با ولت های نرم افزاری رایگان، این است که به جای اینکه کلید خصوصی و دارایی های دیجیتال شما بروی یک پلتفرم نرم افزاری نگهداری شود،روی یک دستگاه سخت افزاری فیزیکی نگهداری می شود.

این به معنی می باشد که دارایی های شما به صورت آفلاین نگهداری و امکان دسترسی از راه دور به دارایی های شما وجود نخواهد داشت.

لجر نانو اس فرانسوی

چرا کیف پول سخت افزاری لجر را انتخاب کنیم؟

اگر دارایی های رمزنگاری شده دارید، به مکانی امن برای ذخیره وجوه خود نیاز دارید. احتمالاً می‌دانید که نباید دارایی خود را در صرافی ذخیره کنید و کیف پول سخت‌افزاری بهترین راه برای محافظت از کلیدهای خصوصی شما است. 

وقتی صحبت از کیف پول های سخت افزاری می شود، تصمیم گیری در مورد گزینه مناسب می تواند سخت باشد. اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما مهم‌ترین چیزهایی را که برای خرید کیف پول سخت افزاری باید در نظر گرفته شود، را بیان می‌کنیم  و نشان می‌دهیم که چرا دستگاه‌های لجر بهترین راه‌حل هستند.

ولت سخت افزاری لجر

هنگامی که شما دارای رمزارز هستید، چیزی که واقعاً دارید یک کلید خصوصی است که به شما امکان دسترسی به دارایی هایتان را می دهد. شما باید تنها کسی باشید که این کلید را کنترل می کنید و باید آن را ایمن نگه دارید.

کیف پول سخت افزاری لجر، همراه با برنامه Ledger Live، بهترین راه برای ایمن سازی وجوه شماست. کیف پول سخت افزاری شما کلید خصوصی شما را همیشه در یک تراشه ایمن تایید شده،  محافظت می کند و هیچ کس جز شما نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد. 

کیف پول شما همچنین به شما این آزادی را می دهد که رمزارز خود را به تنهایی مدیریت کنید. با Ledger Live، می‌توانید رمز ارزهای خود را به صورت ایمن خریداری، مبادله و رشد دهید.

ارتباط درخشان این دو ویژگی، رضایت مالکیت واقعی درارایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. به عبارت ساده، اکوسیستم لجر شما را قادر می‌سازد که شما به تنهایی مسئول پول خود باشید و از آن نگهداری کنید.

به ویژگی های بی نهایت DEFI دسترسی پیدا کنید

امور مالی غیرمتمرکز نسل جدیدی از بانکداری است که واسطه گری مالی را برطرف می‌کند. این برنامه‌های مالی با استفاده از  فناوری بلاک چین ساخته شده‌اند و از شما می‌خواهند که برای مشارکت  در این سیستم پررونق، با ارزهای دیجیتال معامله کنید.

با ذخیره رمزارزهای خود در کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر، می‌توانید مستقیماً از رابط Ledger Live با بسیاری از این سرویس‌های DeFi تعامل داشته باشید، به این معنی که از بالاترین سطح امنیت و همچنین امضای واضح برای تراکنش‌های کلیدی برخوردار خواهید شد. 

فروشگاهی تک مرحله ای برای ارزهای دیجیتال

کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر همراه با اپلیکیشن Ledger Live هستند. می‌توانید بیش از 1800 سکه و توکن را مستقیماً از تلفن هوشمند یا دسکتاپ خود با این برنامه مدیریت کنید.همچنین این کیف پول به شما امکان دسترسی به چندین سرویس رمزنگاری مختلف را می دهد.

خرید و فروش کریپتو

شما می توانید بیت کوین ، اتریوم، بیت کوین کش، دش، USDT و استلار و صدها رمزارز دیگر را مستقیماً از طریق Ledger Live خریداری کنید. Ledger Live همچنین به شما امکان می دهد بیت کوین را در صورت نیاز به ارزهای فیات، بفروشید.

یک رمزارز را با دیگری مبادله کنید

یک رمزارز را با دیگری مبادله کنید تا به طور بالقوه ارزش کسب کنید یا یک دارایی کریپتو جدید را امتحان کنید. مبادله رمزارزها یک راه سریع و آسان برای تنوع بخشیدن به دارایی های شما، مستقیماً از طریق Ledger Live است. 

 
 

با کیف پول سخت افزاری لجر کنترل کامل دارایی خود را به دست آورید!

تمام اقدامات خود را مدیریت کنید

می‌توانید هر کاری را که در Ledger Live انجام می‌دهید ، روی صفحه کیف پول Ledger خود ببینید. آنچه را که در هر لحظه اتفاق می‌افتد کنترل کنید و با 2 دکمه به‌طور ایمن همه تراکنش‌ها را تأیید کنید.

1800+ کوین و توکن را مدیریت کنید

با Ledger Live می توانید بیش از 1500 کوین و توکن را به صورت ایمن مدیریت کنید، از جمله بیت کوین، اتریوم، XRP و موارد دیگر.

شما می توانید تمام دارایی های رمزارزی  پشتیبانی شده توسط لجر را در این صفحه پیدا کنید.

 

خرید لجر نانو اس پلاس

Ledger Nano S Plus، محبوب‌ترین والت سخت افزاری Ledger، به شما امکان می‌دهد تا به طور امن ارزهای دیجیتال و NFTهای خود را نگهداری، مدیریت و افزایش دهید. تراکنش‌های خود را به راحتی مرور کنید و در حین حرکت کنترل آنها را در دست بگیرید، همه اینها با امنیتی بی‌نظیر.

Ledger Nano S Plus ولت چیست؟

Ledger Nano S Plus یک ولت سخت افزاری پیشرفته است که برای نگهداری و مدیریت امن بیش از ۵۵۰۰ کوین و توکن در بلاکچین های مختلف طراحی شده است. این ولت سخت افزاری که از ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین، اتریوم و بسیاری از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کند، به طور یکپارچه با برنامه جامع Ledger Live ادغام می شود. Nano S Plus ، جایگزینی مقرون به صرفه برای همتای خود، Nano X، ارائه می دهد که شامل اتصال بلوتوث است.

ویژگی های کلیدی و امنیتی در لجر نانو اس پلاس

Ledger Nano S Plus مملو از ویژگی‌های امنیتی قدرتمند است تا اطمینان حاصل کند دارایی‌های دیجیتال شما ایمن باقی می‌مانند:

  • ذخیره سازی cold: کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین نگه می دارد و از آنها در برابر تهدیدات آنلاین محافظت می کند.
  • تراشه امنیتی: عملیات حساس را جدا می کند و امنیت را افزایش می دهد.
  • دکمه های فیزیکی: برای تراکنش ها نیاز به تایید فیزیکی دارد و لایه ای از امنیت را اضافه می کند.
  • محافظت با پین: تضمین می کند که فقط شما می توانید به کیف پول خود دسترسی داشته باشید.
  • سیستم عامل اختصاصی (BOLOS): محیطی امن برای تراکنش های رمزنگاری شما فراهم می کند.
  • به روز رسانی های منظم سیستم عامل: با آخرین پیشرفت ها و رفع اشکالات، کیف پول را ایمن نگه می دارد.

ظرفیت ذخیره سازی بالای این ولت امکان نصب تا ۱۰۰ برنامه را فراهم می کند و آن را به گزینه ای جذاب برای کاربرانی با سبد دارایی های رمزنگاری متنوع تبدیل می کند.

پشتیبانی جامع و مقرون به صرفه

Ledger Nano S Plus از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد تا دارایی های خود را در یک مکان مدیریت کنند. قیمت مقرون به صرفه آن در مقایسه با  Ledger Nano X، آن را برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، چه مبتدی و چه با تجربه، در دسترس قرار می دهد.

لجرنانو اس پلاس

بررسی ما از Ledger Nano S Plus، ترکیب برتر ویژگی های امنیتی پیشرفته و راحتی کاربر را برجسته می کند و آن را به انتخابی پیشرو در بازار کیف پول های سخت افزاری تبدیل می کند. از طریق ذخیره سازی cold و تراشه امنیتی، بدون نیاز به اتصال بلوتوث، امنیت بی نظیری را ارائه می دهد.

چه یک مبتدی در زمینه ارزهای دیجیتال باشید و چه یک سرمایه گذار با تجربه، Ledger Nano S Plus روشی امن و مقرون به صرفه برای مدیریت دارایی های دیجیتال شما ارائه می دهد. این یک سرمایه گذاری عالی برای هر کسی است که به طور جدی به محافظت از سرمایه گذاری های ارز دیجیتال خود فکر می کند.

هشدار:تفاوت لجر های نسخه چینی و فرانسوی

لجر نانو اس فرانسوی در ایران فقط به رنگ مشکی موجود است و نسخه های رنگی آن، نسخه های چینی بازار می باشند.
در حین خرید از هر فروشگاهی دقت کنید که نسخه اصل فرانسوی لجر را خریداری فرمایید.

 

چرا باید از لجر نانو اس فرانسوی استفاده کنم؟

با خرید لجر نانو اس اصل فرانسوی چه محتویاتی در جعبه وجود دارد؟

پس از آنباکس کردن جعبه لجر نانو اس اصل، باید موارد زیر در دسترس شما باشد:

  1.  ولت سخت افزاری لجر نانو اس فرانسوی با رنگ بدنه نقره ای و مشکی
  2. یک کابل USB برای اتصال ولت
  3. یک کاتالوگ برای راهنمایی محصول

چرا از آکادمی چرتکه ولت لجر نانو اس بخرم؟

ما یک آکادمی آموزش بازارهای مالی هستیم که تنها یکی از خدمات ما فروش ولت های اصل فرانسوی می باشد. 
در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری خرید خود را در اصفهان در محل شرکت انجام دهید.(نیاز به هماهنگی قبلی تلفنی)
آدرس: اصفهان-خیابان شیخ صدوق شمالی-ساختمان آرمان واحد 9 (36642653-031)

ولت مناسب خود را انتخاب کنید

لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://chortkee.com/?p=38711