سبد خرید 0

وبلاگ

آموزش رایگان 6 راهکار نوسان گیری روزانه بورس(+فیلم)

6 راهکار نوسان گیری روزانه در بورس

آنچه در این مطلب می‌خوانید

3.8
(708)

 در این مقاله پس از آشنایی با مفاهیم نوسان گیری روزانه در بورس و 4 ویژگی روحی یک نوسان گیر، 6 راهکار برای پیدا کردن سهم بهمراه فیلترهای مناسب معرفی می کنیم.

نوسان گيرى روزانه در بورس

نوسان را می توان تغییرات قیمت سهام در کوتاه مدت تعریف کرد.

نوسان گیر

افرادی که در بازه زمانی کوتاه مدت کار کرده و از نوسان قیمت ها بهره می گیرند، را نوسان گیر می گویند.

برای نوسان گیری در بورس چه شرایطی داشته باشیم؟

نوسان گيرى نيازمند دانش در زمينه تابلوخوانى و روان شناسى بازار است بنابراين در صورتى كه تجربه و دانش كافى درباره ى بورس داريد به نوسان گيرى فكر كنيد.

بازه نوسان گيرى از يك ساعت تا يك ماه مى باشد، اما جديدا نوسان گيرى روزانه ممنوع شده است و بنابراين مى توان گفت بازه زمانى آن به دو روز تا يك ماه تغيير يافته است.

مزایا و معایب نوسان گیری روزانه در بورس

مزايای نوسان گیری

پرهیجان و جذاب:

براى كسانى كه عاشق معامله گرى هستند تعداد معاملات بالا در بازه هاى زمانى كوتاه از لذت خاصى برخوردار است.

ریسک پایین در کلیت سرمایه:

نوسان گيرى ريسك پذيرى پايينى دارد، چرا كه مديريت سرمايه به ما اجازه نمى دهد درصد خاصی از سرمایه خود را وارد نوسان گیری کنیم.(توضیحات بیشتر در ادامه آمده است)

بازدهی بالا:

اين روش از بازدهى بالايى نسبت به مدت زمان سرمایه گذاری برخوردار است و در صورت عملکرد مؤفق بسیار مفید است.

نیاز نداشتن به بررسی بنیاد سهم:

در اين روش نياز به بررسى بنيادى سهام نداريم، تابلوی سهم برای ما مهم است. همانطور كه مى دانيد مبحث بنيادى براى بسيارى از افراد پيچيده است.

دقت بالای معاملات:

در نوسان گيرى دقت معاملات بالاست چرا كه دقيقا با توجه به شرايط روز بازار معاملات انجام مى شوند.

نقدشوندگی بالا:

اين روش نقدشوندگى بالايى هم دارد چرا كه شما نهايتا يك ماه سهم را نگهدارى مى كنيد.

معایب نوسان گیری

پرداخت کارمزد بالا:

براى نوسان گيرى روزانه در بورس در نظر داشته باشيد كه به هر ميزان سود كنيد ١.٥ درصد از آن را بايد به عنوان كارمزد به كارگزارى بپردازيد در صورتى كه معمولا بيشترين سود نوسان گيرى ١٠ یا نهایتا 15 درصد است.(البته کارمزد در نوسان گیری اهمیت دارد وگرنه در بقیه معاملات 1 یا 2 درصد تفاوت چندانی ایجاد نمی کند)

نیاز به تسلط روحی:

با توجه به هیجاناتی که معامله گر در طول معاملات خود متحمل می شود، باید به روان خود تسلط داشته باشد تا از معاملات هیجانی دوری کند و بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد. از تمام معاملاتى كه به ديد نوسانى انجام مى دهيد انتظار سود نداشته باشيد در واقع اگر ٣ معامله از ٥ معامله نوسانى سودساز باشد شما معامله گر بسيار خوبى هستید.

3 نکته طلایی در نوسان گیری

یک: ریسک به ریوارد در معاملات نوسانی

حتما براى ورود به سهم ريسك به ريوارد آن را در نظر بگيريد، در معاملات نوسانى ريسك به ريوارد يك به دو منطقى است.

دو: به حد ضرر زمانی پایبند باشید

دقت داشته باشيد كه به ديد نوسانى هم با سهم بمانيد، در واقع در معاملات نوسانى بايد هم حد ضرر قيمتى و هم حد ضرر زمانى را رعايت كنيد. به اين معنى كه اگر پيش بينى كرديد كه سهم در بازه يك هفته به شما سود خواهد داد، پس از تمام شدن اين زمان چه سهم تان به سودسازى رسيد و چه نرسيد از آن خارج شويد.

سه: میانگین کم نکنید

نكته ى ديگر اين است كه در صورتى كه سهمى كه به ديد نوسانى خريديد به حد ضرر رسيد بايد آن را بفروشید و ميانگين كم كردن يا خريد پله در اين نوع معاملات معنايى ندارد.

چطور سرمایه خود را در انواع معاملات تقسیم بندی کنیم؟

حالت اول: اگر بازار روند خنثی یا نزولی داشته باشد

در ادامه به شما خواهم گفت كه سرمايه خودتان را چطور تقسيم كنيد؛ در صورتى كه بازار روند خنثى يا نزولى داشته باشد شما بايد ٢٠ درصد از كل سرمايه تان را نقد نگه داريد و بقيه آن را به سهام كوتاه مدتى يا ميان مدتي، بلند مدتى و نوسانى تقسيم كنيد، ١٥ درصد از باقيمانده سرمايه تان را براى نوسان گيرى، ٣٠ درصد كوتاه مدتى يا ميان مدتى و ٣٥ درصد آن را در سهام بلند مدتى سرمايه گذارى كنيد، لازم به ذکر است درصد های گفته شده برای افراد با شخصیت های سرمایه گذاری مختلف، می تواند متفاوت باشد.

حالت دوم: اگر بازار روند صعودی داشته باشد

در صورتى كه بازار صعودى باشد مى توانيد ١٠ درصد از كل سرمايه را نقد نگه داريد و با ٢٥ درصد از آن نوسان گيرى كنيد.

4 ویژگی روحی نوسان گیر

  ريسك پذيرى

ريسك معاملات نوسانى به نسبت بقيه معاملات بالاتر است بنابراين فقط در صورتى كه فرد ريسك پذيرى هستيد به سراغ اين معاملات برويد.

  طمع

در نوسان گيرى عاملى كه مى تواند بسيار به شما آسيب بزند اين است كه در صورتى كه سهم شما به سود پيش بينى شده نرسيد طمع بورزيد و سهم تان را نفروشيد، بنابراين حتما حد ضرر را رعايت كنيد.

  مسئوليت پذيرى

مسئوليت 100% معاملات خود را بپذيريد، در صورتى كه در تحليل تان اشتباه كرديد اشتباه خود را بپذيريد و سعى كنيد آن را رفع كنيد.

 داشتن استراتژى

در ادامه درباره اينكه استراتژى نوسان گيرى چه باشد بحث خواهيم كرد.

نکات مهم در تعیین استراتژی نوسان گیری

  تشخیص سهام مستعد نوسان

معمولا براى نوسان گيرى سهام شركت هاى كوچك را خريدارى مى كنيم، براى تشخيص اين شركت ها مى توانيد از فيلتر زير استفاده كنيد، منظور از شركت هاى كوچك آن است كه ارزش بازار سهام بين ٢٠٠-٥٠٠ ميليارد باشد.

[message_box]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span=”11″ span__sm=”12″]

فیلتر شرکت های زیر 50 میلیارد تومان

(z)*(pc)<=5000000000000

[/col]

[/row]

[/message_box]

 

  تعيين نقاط ورود و خروج به سهم

تسلط کافی بر مباحث تکنیکال تا نقاطی مناسبی برای ورود به سهم پیدا کنیم و از سوی دیگر در بهترین مکان از سهم خارج شویم.

  سرعت عمل در خريد و فروش

در نوسان گیری به علت آنکه نهایتا 10 درصد سود قرار است از بازار بگیریم بنابراین مهم است که سهم را حتی 2-3 درصد پایین تر بخریم و به همین منظور باید سرعت عمل لازم را برای معاملات خود داشته باشیم.

  در تمام تايم بازار بايد سهام را چك كنيد.

هر استراتژی ای که بخواهید تعیین کنید، باید در تمام تایم بازار آنلاین باشید و تابلوی سهم را زیر نظر داشته باشید، یک نوسان گیر، یک موج سوار ماهر است.

برای نوسان گیری چه پارامترهایی باید بررسی شوند؟

١.در صورتى كه قيمت پايانى و قيمت آخرين معامله يك فاصه يك درصدى يا بيشتر داشته باشند، الگوى ساعت مثبت اتفاق افتاده است و احتمال مى رود كه سهم روز بعد هم مثبت باشد.

٢.حتما چك كنيد كه حجم مبناى سهم پر شده باشد این نشان از آن دارد که سهم در وضعیت قابل قبولی است.

٣.توجه كنيد كه حجم معاملات سهم بيش از دو برابر ميانگين حجم ماه سهم باشد، اين مورد نشان از آن دارد كه سهم در منطقه ى مناسب تكنيكالى قرار دارد و براى نوسان گيرى ١٠ درصدى مناسب است.

فیلتر حجم مشکوک:

(tvol)>5*(([ih][0].QTotTran5J+[ih][1].QTotTran5J+[ih][2].QTotTran5J+[ih][3].QTotTran5J+[ih][4].QTotTran5J+[ih][5].QTotTran5J+[ih][6].QTotTran5J+[ih][7].QTotTran5J+[ih][8].QTotTran5J+[ih][9].QTotTran5J+[ih][10].QTotTran5J+[ih][11].QTotTran5J+[ih][12].QTotTran5J+[ih][13].QTotTran5J+[ih][14].QTotTran5J+[ih][15].QTotTran5J+[ih][16].QTotTran5J+[ih][17].QTotTran5J+[ih][18].QTotTran5J+[ih][19].QTotTran5J+[ih][20].QTotTran5J+[ih][21].QTotTran5J+[ih][22].QTotTran5J+[ih][23].QTotTran5J+[ih][24].QTotTran5J+[ih][25].QTotTran5J+[ih][26].QTotTran5J+[ih][27].QTotTran5J+[ih][28].QTotTran5J+[ih][29].QTotTran5J)/30)

فیلتر تست شده می باشد و مشکلی ندارد، با توجه به اینکه فیلتر از دیتای 30 روز گذشته استفاده می کند، ممکن است در دریافت دیتا از سایت سازمان بورس اختلال بوجود بیاید.

٤.سرانه خريد و فروش را به دست بياوريد و دقت كنيد كه قدرت دست خريداران باشد. اگر سرانه خريد هر حقيقى بالاى ٥٠ ميليون باشد ملاک بسیار خوبی محسوب می شود.

یک نکته مهم

نوسان گیری بهتر است در صف خرید و صف فروش انجام نشود مگر آن که، صف فروش در حال جمع آوری باشد.

نوسان گیران یا بازیگر سهم هستند که سرمایه سنگینی دارند یا سهامداران خرد حقیقی که سرمایه محدود دارند.

6 راه شناسایی سهام مناسب نوسان گیری

یک: سهامی که در صف فروش، حجم بالایی می خورند و اصطلاح صف فروش آن ها در حال جمع شدن است.

دو: سهامی که نزدیک بازه سال خود هستند، سهام مناسبی برای نوسان گیری می باشند.

سه: راه ديگر شناخت سهم مناسب براى نوسان گيرى آن است كه به ليدر هر گروه نگاه كنيم و اگر ليدر رشد مناسبى داشته باشد انتظار مى رود بقيه هم گروه هاى سهم هم رشد داشته باشند.

چهار: گروه پيشتاز بازار را شناسايى كنيد به اين صورت كه چند روز متوالى سهام فيلتر پول هوشمند را بررسى كنيد سهام پر تكرار احتمالا به ما گروه پيشتاز را نشان خواهند داد.

پنج: راه ديگر آن است كه سهام وابسته را پيدا كنيد به عنوان مثال سهم جهرم و فسا سهام وابسته هستند به اين معنى كه در صورتى كه يكى از آنها رشد داشته باشد سهم ديگر نيز رشد خواهد كرد.

شش: سهامی که ورود پول در آن ها اتفاق می افتد ولی قیمت پایانی آن ها مثبت نمی شود.

تشخيص سهام وابسته نياز به تجربه دارد.

شش: همچنين سهامى كه در يك روز معاملاتى از مثبت به منفى يا از منفى به مثبت مى روند هم مستعد نوسان گيرى هستند.

در ادامه فیلترها و راهکارهای دیگری را نیز معرفی می کنیم.

فرمول طلایی چرتکه در نوسان گیری

مدتی است از شهریور ماه 99، از فرمول خاصی در آکادمی چرتکه، برای نوسان گیری استفاده می کنیم، که در فیلم زیر به طور خلاصه و کامل توضیح داده ایم.

برای اطلاعات بیشتر فیلم های زیر را توصیه می کنیم!!!

[row]

[col span=”2″ span__sm=”12″]

[/col]
[col span=”8″ span__sm=”12″]

[/col]
[col span=”2″ span__sm=”12″]

[/col]

[/row]
[row]

[col span=”2″ span__sm=”12″]

[/col]
[col span=”8″ span__sm=”12″]

2 پارامتر زیر، جادوی نوسان گیری ما در آکادمی چرتکه است:

یک: ورود پول داغ در سهم

این مورد را می توانید هرروز از طریق پیج اینستاگرام چرتکه متوجه شوید. ما هرروز در پیج اینستاگرام خود سهام برتری که ورود پول داغ داشته اند (با دسترسی به استیشن کارگزاری) را منتشر می کنیم.

همچنین بعنوان یک خدمت جدید در نظر داریم، سهامی که خرید گروهی در آنها انجام شده است را بصورت هفتگی و در نقاط مناسب، پیامک کنیم، بدین منظور عدد 1 را به شماره 500010405060200 پیامک کنید.

راه دیگر، استفاده از اشتراک پول داغ سایت تابلوخوانی می باشد.

دو: جامپینگ قدرت خریداران

قدرت خریداران هر سهم را در روزهای متوالی حساب کنید. زمانی که یک جامپینگ یا جهش ناگهانی در قدرت خریداران مشاهده کردید، اگر ورود پول داغ یا ورود پول هوشمند همزمان مشاهده کردید، نشانه بسیار مثبتی است و خودمان در تیم تحلیل آکادمی چرتکه بارها از ترکیب ورود پول داغ و جامپینگ قدرت خریداران در سهام مختلف سود گرفته ایم.

فیلترهای طلایی نوسان گیری

ابتدا این را بدانید که برای نوسان گیری روزانه در بورس نیاز به فیلتر عجیب یا اختصاصی ندارید. فیلترهایی هستند که هیچوقت کارایی خود را از دست نمی دهند و همیشه می توان از آن ها استفاده کرد.

[message_box]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span=”11″ span__sm=”12″]

فیلتر 1: فیلتر سهامی که امروز حداقل 5 برابر میانگین حجم ماهیانه معامله شده‌اند.

(tvol)>5*(([ih][0].QTotTran5J+[ih][1].QTotTran5J+[ih][2].QTotTran5J+[ih][3].QTotTran5J+[ih][4].QTotTran5J+[ih][5].QTotTran5J+[ih][6].QTotTran5J+[ih][7].QTotTran5J+[ih][8].QTotTran5J+[ih][9].QTotTran5J+[ih][10].QTotTran5J+[ih][11].QTotTran5J+[ih][12].QTotTran5J+[ih][13].QTotTran5J+[ih][14].QTotTran5J+[ih][15].QTotTran5J+[ih][16].QTotTran5J+[ih][17].QTotTran5J+[ih][18].QTotTran5J+[ih][19].QTotTran5J+[ih][20].QTotTran5J+[ih][21].QTotTran5J+[ih][22].QTotTran5J+[ih][23].QTotTran5J+[ih][24].QTotTran5J+[ih][25].QTotTran5J+[ih][26].QTotTran5J+[ih][27].QTotTran5J+[ih][28].QTotTran5J+[ih][29].QTotTran5J)/30)

در صورتی که اولین عدد 5 در سهم را تغییر دهید، می توانید به دلخواه تعیین کنید حجم امروز چند برابر میانگین ماه باشد.

فیلتر 2: فیلتر ورود پول هوشمند

فیلترهای پول هوشمند زیادی در اینترنت وجود دارند که می توانید استفاده کنید. فیلتر زیر یک نمونه از این فیلترهاست. در صورتی که می خواهید یک فیلتر پول هوشمند حرفه ای داشته باشید، می توانید از فیلتر ورود پول هوشمند سایت چرتکه استفاده کنید.

فیلتر زیر یک نمونه از فیلترهای رایگان پول هوشمند است که برای تشخیص ورود پول قابل استفاده است.

(tvol)>(([ih][0].QTotTran5J+[ih][1].QTotTran5J+[ih][2].QTotTran5J+[ih][3].QTotTran5J+[ih][4].QTotTran5J+[ih][5].QTotTran5J+[ih][6].QTotTran5J+[ih][7].QTotTran5J+[ih][8].QTotTran5J+[ih][9].QTotTran5J+[ih][10].QTotTran5J+[ih][11].QTotTran5J+[ih][12].QTotTran5J+[ih][13].QTotTran5J+[ih][14].QTotTran5J+[ih][15].QTotTran5J+[ih][16].QTotTran5J+[ih][17].QTotTran5J+[ih][18].QTotTran5J+[ih][19].QTotTran5J+[ih][20].QTotTran5J+[ih][21].QTotTran5J+[ih][22].QTotTran5J+[ih][23].QTotTran5J+[ih][24].QTotTran5J+[ih][25].QTotTran5J+[ih][26].QTotTran5J+[ih][27].QTotTran5J+[ih][28].QTotTran5J+[ih][29].QTotTran5J)/30)&&((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)>=((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI)&&(pl)>=(pc)&&(plp)>0&&(ct).Buy_I_Volume>0.5*(tvol)&&(ct).Sell_N_Volume>0.5*(tvol)

[/col]

[/row]

[/message_box]

 

نکته:

هميشه دقت داشته باشيد كه اگر سهمى شرايط گفته شده را داشت شما بايد تكنيكال سهم را نيز بررسى نموده و در صورتى كه در نقطه ى مناسبى قرار داشت اقدام به خريد سهم كنيد علت این است که ممکن است در سقف قیمتی سهم، گیر بیفتید!

کندل شناسی برای نوسان گیری روزانه در بورس

یکی از مواردی كه براى شناسايى سهام براى نوسان گيرى به شما كمك مى كند كندل شناسى است، در ادامه تعدادى از كندل هايى كه مى تواند براى شما سودساز باشد را معرفى مى كنيم.

یک کندل استیک از چهار بخش اصلی تشکیل شده است. این چهار بخش عبارتند از قیمت آغازین (open)، قیمت پایانی (close)، بالاترین قیمت در بازه زمانی (High) و پایین ترین قیمتی که در بازه زمانی (Low) تعیین شده رخ داده است. شکل کلی یک کندل استیک در شکل زیر نمایش داده شده است.

نوسان گیری روزانه در بورس

كندل ها را در نقاط پر اهميت مورد بررسى قرار مى دهيم و به طور كلى ٢ نوع كندل صعودى و نزولى داريم، كندل صعودى نشان از تقاضا در سهم دارد و كندل نزولى نشانگر عرضه در سهم است.

كندل ماربوزو:

اين كندل اگر در خلاف روند تشكيل شود نشان از تغيير روند دارد و اگر در جهت روند باشد، قدرت روند را نشان می دهد.

الگوهاى تك كندلى:

كندل چكش

اين كندل نشان از قدرت تقاضا دارد و در صورتى كه در كف قيمتى باشد باعث تغيير روند می شود.

نوسان گیری در بورس

کندل مرد آويزان

اين كندل از لحاظ شكل ظاهرى مانند كندل چكش است و تنها تفاوت آن با چكش در محل قرار گيرى كندل است، به اين معنى كه اين كندل در سقف نمودار تشكيل مى شود و نشانگر قدرت عرضه مى باشد و باعث تغيير روند مى شود.

کندل مرد آویزان

كندل چكش معكوس

دقيقا برعكس كندل چكش است يعنى در سقف قيمتى تشكيل مى شود و نشانگر قدرت عرضه است.

کندل چکش معکوس

كندل شهاب سنگ

اين كندل نيز در سقف قيمتى تشكيل شده و باعث تغيير روند مى شود.

کندل شهاب سنگ

 

نکته: از ميان كندل هاى گفته شده ماربوزو، چكش و شهاب سنگ از اهمیت بيشترى برخوردارند.

الگوهاى دو كندلى:

کندل پوشا یا اینگلف

اين كندل در صورتى كه در سقف قيمتى باشد پس از آن انتظار ريزش داريم و در صورتى كه در كف قيمتى قرار بگيرد انتظار صعود خواهيم داشت.

حد ضرر را كمى پايين تر از كندل پوشا و حد سود را ٣ برابر كندل پوشا در نظر مى گيريم.

کندل پوشا

کندل ابر سياه

به لحاظ ويژگى هاو عملكرد مانند كندل پوشاست با اين تفاوت كه فشار خريد يا فروش آنقدر نبوده كه بتواند كندل ماقبل خود را ١٠٠ در ١٠٠ پوشش دهد.

کندل ابر سیاه

كانال

کانال قیمت (به انگلیسی Price Channel) هنگامی شکل می‌گیرد که قیمت سهام (یا هر دارایی دیگری) بین دو خط موازی نوسان کند، چه به‌شکل افقی، چه صعودی، و چه نزولی.

یکی از بهترین نقاط برای نوسان گیری کانال های خنثی و نزولی می باشد.

کانال قیمتی بورس

خلاصه و جمع بندی

برای نوسان گیری، در بازار صعودی نهایتا 25 درصد و در بازار نزولی نهایتا 15 درصد از سرمایه خود را به نوسان گیری اختصاص دهید.

برای نوسان گیری روزانه در بورس، از حجم مشکوک، ورود پول هوشمند و قدرت خریدار به فروشنده غافل نشوید.

فرمولی که ما قبلا نتیجه بسیار خوبی گرفته ایم، رخ دادن همزمان ورود پول داغ و جهش قدرت خریداران می باشد.

سعی کنید خرید های خود را در کف کانال انجام دهید و در سقف قیمتی خرید نکنید.

شناخت کندل های سهم و بررسی آن ها برای خرید و فروش روزانه بشدت کمک کننده است و از بین کندل ها، کندل ماربوزو، چکش و شهاب سنگ و اینگلف را پیدا کنید.

این مقاله چقدر برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 708

دنبال مطلب خاصی میگردی؟

مقالات مرتبط:

تفاوت قیمت جفت ارزها در بروکرهای مختلف

ثروتمندترین افراد ایران

آموزش و دانلود گلوری اکسپرت مدیریت سرمایه

مدیریت سرمایه در فارکس

مقایسه پراپی و سرمایه گذار برتر

دیدگاه و نظرات(66)

سوالات و انتقاد های خودتون رو ارسال کنید تا با دانش هم دیگه، ابهامات این مقاله رو تکمیل کنیم.

66 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام و عرض ادب خدمت جناب مدنی و همتی ، خدا خیررررتون بده واقعا ، خیلی روان و ساده و قابل فهم نکات ارزشمندی رو به رایگان بیان میکنید ، عاقبت بخیر بشید ایشالا رفقا. چاکرررریم

  • سلام،ممنون از زحماتتون،من فوق العاده از چرتکه استفاده میکنم،حرف ندارید.بالطف شما تمام فیلمهای تکنیکال و مدیریت سرمایه و تابلو خوانی رو دیدم ویادگرفتم.
    فقط فیلتر شکن ها اذیت میکنن، خواهش وتمنا میکنم کانال تلگرام رو تو یکی از پیامرسانای داخلی هم داشته باشید که بتونیم استفاده کنیم.من چندین روزه نتونستم تلگرام‌چرتکه رو ببینم.منتظرتون هستم.

  • سلام خوبید خسته نباشید
    آیا شما کانال وی آی پی هم دارید ؟ اگه دارید لطفاً شرایطش رو بگید .ممنون

  • سلام خوبید خسته نباشید
    آیا شما کانال وی آی پی هم دارید ؟ اگه دارید لطفاً شرایطش رو بگید .ممنون

  • سلام
    عاااااالی مثل همیشه، تنتون سلامت جناب همتی و جناب مدنی بزرگوار
    در پناه خود خدا باشید
    خدا خیرتون بده

  • بسیار عالی فقط لطفا در این روزها که همه بشدت متضرر هستند چندتا سیگنال پرسود جهت جبران بخشی از ضررهامون ارسال بفرمایید.

  • ببخشید این فیلترها همونایی هستن ک میفروشید .پکیج فیلتر پول هوشمند؟ یا فرق دارن؟

    • سلام خیر اونا فرق دارن، طبیعی است محصول پولی ما با محتوای رایگان تفاوت می کنه.

  • بخاطر آموزشهای نابتون میخاستم ازتون تشکر کنم ، ازتون میخوام بازم آموزش هاتون را دراختیارمون قرار بدید.ممنون

  • با عرض سلام و احترام خدمت آقایان همتی ، مدنی و همکاران محترمشان
    در بحث کندل شناسی یک الگویی معرفی فرموده اید که متاسفانه شکل آن در ایمیل من نیامده است و نام آن برایم ناآشنا بود، بنام ” مابوزو” ممنون میشود از راهنمایی بیشتر در مورد این الگو. با تشکر از آموزشهای بسیار مفید و Top شما.

  • استاد مدنی ممنون از مطالب خوب شما نزدیک 2 ساعت و نیم مطالب رو با علاقه روی برگه نوشتم بسیار آموزشی بود

  • با سلام وعرض اذب و احترام
    بسیار عالی بود.باقیات و صالحات برای خودتان ایجاد کردید.ممنون هستم

  • سلام…
    مثل همیشه چرتکه در کنار مطالب علمی و پرمحتوا و با حضور جناب مدنی وجناب همتی پرچمدار حمایت از مردم هست
    ی دنیا مممنون وسپاسگزارم
    فقط خواهش دارم اگر ممکنه ایدی تلگرام را محبت کنید

  • درود بر شما .بسیار عالی وقابل تشخیص.وفهم .اموزشها ومفاهیم که گداشتید . درود برشما. فیلتری که وقتی ی نفر بالای ۱۰۰ میلیون .خرید میکنه لطف کنید .

  • با سلام و عرض ادب خدمت اساتید بزرگوار
    فرمول هایی که جهت فیلتر نویسی معرفی کردید اجرا نمیشه ممنون میشم جهت استفاده بنده و دیگر دوستان نحوه تنظیمات را در گروه تلگرامی یا در سایت قرار دهید .

  • با سلام و تشکر از مطالبتون
    آقا در مورد اون 3 فیلتر معجزه تابلوخوانی تفاوت اون 3 فیلتر و نحوه استفاده ازشون توضیح بفرماییذ
    با تشکر

  • باسلام
    من فیلتر پول هوشمند سایتتون کپی کردم متاسفانه خطا میده

  • عالی بود. دم شما گرم.فقط یه سوال از همه ی فیلتر ها برای پیداکردن سهم استفاده کنیم یا فقط یکیشو؟؟؟

  • خیلی عالی و مختصر و مفید گفتین. فوق العاده اید ممنون از استاد همتی و مدنی

  • درود بر شما
    سپاس بابت مطالب خوبتون

    در ایزی تریدر فشردن ممتد کلید F9 در ثانیه های قبل از شروع بازار همین کار رو با دقت بالایی انجام میده و عالیه

  • یه دنیا ممنون، خدا خیرتون بده، اینکه در شروع کار بورس با آموزش های شما قدم های اول را برداشتم و از سرگردانی نجات پیدا کردم یک دنیا ممنونم همین آموزشهای مقدماتی را خیلی ها با پول هم به این خوبی آموزش نمی دند، من خیلی استفاده کردم، ممنونم

  • درود. بابت آموزشهای خوبتون ممنونم. آیا شما خدمات پس از فروش محصولات دارید؟

  • من تازه وارد بورس شدم
    و با استفاده از چرتکه با خیلی از مفاهیم اشناشدم
    خیلی ممنون از حضور سبزتون
    فقط خاستم بپرسم آموزش‌های پولتون رو چطور میتونم دریافت کنم؟؟

  • سلام خیلی مطالب پر محتوایی بود از صمیم قلب آرزوی توفیق در تمامی مراحل زندگیتان را از خدای منان خواهانم. با احترام کیا از تبریز

  • باسلام درود برشما،آموزش هاتون خوب،،،مطالب تون مفید،،من از شما سپاسگذارم

  • درود بر شما انشاالله همیشه پرسود و پرپول باشید.ممنون از اطلاعات مفیدتون?????

  • با عرض سلام و خسته نباشید من فیلتر پول هوشمند و حجم مشکوک رو کپی میکنم اما خطا میده مشکل کجاست میشه لطفا راهنمایی کنید؟

  • سلام خسته نباشید
    فیلم های آموزشیتون واقعا عالیه
    من تابلوخوانی و مدیریت سرمایه ی آقای همتی رو دیدم فوق العاده بود.
    سپاس

  • سلام
    بسیار عالی و روان و خلاصه و مفید
    یکی از بهترین آموزش‌هایی بود ک دیدم تابحال
    و سایت شما رو همین امروز به چندین نفر از دوستانم معرفی کردم
    ممنون از شما

  • سلام ممنون از اموزش معرکه ای که داشتید من پول 1 ملیون تومان فقط توی 1 تبدیل به 5 میلیون تومان رسید واقعا ممنون

  • سلام خدمت آقای مهندس مدنی عزیز
    مطالبتون فوق العاده بود بنده سایتهای زیادی رامطالعه کردم هیچ کدوم به ارزندگی مطالب شما نبود
    خدا خیرتون بده

    • اسماعیل عزیز، سلام وقتتون بخیر، انشاالله موفق و پرسود باشید.

  • سلام آقای همتی :خدا قوت،وخسته نباشی .بابت فیلمهای اموزشی مفید و پرمحتوا کمال تشکر و قدردانی را دارم،و از خداوند منان برایت طول عمر با عزت و تندرستی و سلامتی طلب مینمایم،انشاالله ٪ سلیمان جلیلیان از خرمشهر

  • سلام.خسته نباشید .می خواستم بپرسم .چرا فیلترهای تعقیب کننده خط روند.نظیر ichmokou cloud وsuper trend که کامل باشه نمیزارن .سوپرترند که کلا وجود نداره وایچیموکو هم کامل نیست .اگه هست ممنون میشم آدرس بدید.

  • سلام خدمت آقای مهندس مدنی عزیز
    مطالبتون فوق العاده بود
    خدا خیرتون بده ممنون از مطالب خوب وارز تده تان

  • سلام
    از زحمات شما عزیزان مدرس بسیار ممنونم وامیدوارم همواره موفق باشید وشاداب وپر انرژی

  • درود بر شما
    بسیار عالی .
    فارکس و سهام nazdaq را همانند فیلم های آموزشی خوب و کاربردی تان ، لطفا آموزش دهید.
    فراوان سپاس

  • سلام وقت به خیر من تابلوخوانی محمدحسین همتی رو تو یکی از کانال های تلگرام ی دیدم ،بی نظیره واقعا نکته های خوب و کاربردی و با صراحت بیان خوب ،دمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://chortkee.com/?p=25506